EVALUARE INITIALA – SAPTAMANA 2
GRUPA MARE “ C ‘
GRADINITA CU PP NR. 13 FOCSANI, VRANCEA
ED. POPA CRINA ELENA
PENTRU FISE SI IMAGINI DIN ACTIVITATI, URMARITI-NE SAPTAMANA VIITOARE PE SITE-URILE:
- http://piticiivoinicii.blogspot.com/
- http://elicri1.wordpress.com/ CAT SI PE DIDACTIC SI EDUCATOAREA.RO, UNDE VOM REVENI CU DETALII
PLANIFICARE DETALIATA PE ZILE
LUNI, 20 . 09. 2010
RUTINE : salutul, prezenta, calendarul naturii
INTALNIREA DE DIMINEATA : “ Buna dimineata, dragi animalute ! “ ( fiecare copil isi alege un animal si precizeaza de ce ar dori sa fie acel animal )
RUTINE : micul dejun
ALA : 1. BIBLIOTECA : Citim imagini cu medii de viata “ ( setul de la TEHNO ART “ )
2. CONSTRUCTII : “ Casute pentru animale “
TRANZITII: JOCURI DE MISCARE SI DISTRACTIVE jocul “ Ratele si vanatorii “
ADE
1. CUNOASTEREA MEDIULUI : JOC DIDACTIC: “ Eu unde traiesc ? “
Se impart jetoane cu diferite animale din lumea intreaga din diferite medii de viata. Fiecare copil alege un animal, il numeste, spune unde traieste si alte lucruri pe care le mai stie despre el: hrana, inmultire, daca traieste la noi in tara sau nu etc. La final se rezolva o fisa de evaluare aplicativa.
2. EDUCATIE PLASTICA : DACTILO – PICTURA : “ Fluturele “
Se picteaza in contur cu ajutorul degetelelor un future. Activitatea se incheie cu cantecul “ Fluturasul “.
ALA 3. JOCURI DE MISCARE IN AER LIBER
RUTINE : Igiena, masa de pranz, somnul de dupa-amiaza
MARTI, 21.09.2010
RUTINE : salutul, prezenta, calendarul naturii
INTALNIREA DE DIMINEATA : “ Buna dimineata, zane si printi din povesti ! “ ( fiecare copil spune ce poveste ii place, de ce, daca ar putea fi un personaj de ce ar fi acela )
RUTINE : micul dejun
ALA : 1. JOC DE ROL : De-a printii si printesele
2. STIINTA : “ Cu ce ma hranesc eu ? “
TRANZITII: JOCURI DE MISCARE SI DISTRACTIVE jocul “ Statuile “
ADE
1. EDUCAREA LIMBAJULUI : CONVORBIRE: “ Personaje pozitive / personaje negative “ “
Se impart jetoane cu diferite personaje din povesti, fiecare copil alege un personaj, il identifica, spune din ce poveste face parte si apoi se impart in doua multimi: pozitive si negative, si la final se precizeaza trasaturile fiecaruia care il definesc. In incheiere se rezolva o fisa evaluativa .
2. ABILITATI PRACTICE : LIPIRE DUPA SABLON : “ Omiduta “
ALA 3. JOCURI DE MISCARE IN AER LIBER
RUTINE : Igiena, masa de pranz, somnul de dupa-amiaza
MIERCURI, 22.09.2010
RUTINE : salutul, prezenta, calendarul naturii
INTALNIREA DE DIMINEATA : “ Buna dimineata, matematicienilor ! “ ( fiecare copil este rugat sa identifice in obiectele din clasa forme geometrice invatate : cerc, patrat, triunghi )
RUTINE : micul dejun
ALA : 1. ARTA : Decupam pe contur forme geometrice
2. JOC DE MASA : Puzzle
TRANZITII: JOCURI DE MISCARE SI DISTRACTIVE
ADE
1. MATEMATICA : JOC DIDACTIC: “ Ce este si cum este aceasta piesa ? “
Intr-un saculet se pun forme geometrice ( din seturile speciale ) invatate de copii, cu insusiri diferite:
- Cerc, patrat, triunghi : rosii, galbene, albastre
- Forme mari si mici
- Forme groase si subtiri
Fiecare copil vine, extrage fara sa vada cate o piesa si spune ce este si cum este piesa. Dupa ce au fost descrise toate formele din saculet, la final se rezolva o fisa de evaluare .
2. EDUCATIE CIVICA : CONVORBIRE : “ Fapte bune / fapte rele “
Pe baza unor imagini care subliniaza comportamente bune si rele, se discuta actiunile prezentate si se precizeaza unde este bine si unde nu si de ce e bine sau nu sa facem asa. La final, copiii vor avea de rezolvat o fisa de evaluare.
ALA 3. JOCURI DE MISCARE IN AER LIBER joc muzical “ In padurea cu alune “
RUTINE : Igiena, masa de pranz, somnul de dupa-amiaza
JOI, 23.09.2010
RUTINE : salutul, prezenta, calendarul naturii
INTALNIREA DE DIMINEATA : “ Suntem prieteni cu totii“
RUTINE : micul dejun
ALA : 1. ANTRENAMENT GRAFIC :” Decoram vaza cu elemente invatate”
2. JOC DE ROL : “De-a vacanta “
TRANZITII: JOCURI DE MISCARE SI DISTRACTIVE jocul muzical “ Bate vantul frunzele “
ADE
1. EDUCAREA LIMBAJULUI : JOC DIDACTIC: “ Eu spun una, tu spui multe “ “
Intr-un saculet se pun jetoane cu o singura imagine, iar copiii au jetoane cu mai multe imagini ale acelorasi obiecte .
Fiecare copil vine, extrage fara sa vada un jeton spune cate obiecte sunt pe el si alt copil din clasa, care are jetonul cu mai multe obiecte de acelasi fel raspunde ca el are mai multe.
Exemplu :
- Eu am o ratusca.
- Eu am mai multe ratuste.
Dupa ce au fost numite toate jetoanele din saculet jocul se inverseaza. Se pun cele cu multe obiecte in sac si copiii de la mese le au pe cele cu un singur obiect. La final se rezolva o fisa de evaluare .
2. EDUCATIE MUZICALA : CONCURS : “ Cel mai bun cantaret “
Pe baza unor imagini din cantece invatate, se reamintesc cantecele si apoi se canta si de intraga grupa de copiii si individual .
ALA 3. JOCURI DE MISCARE IN AER LIBER joc sportiv “ Randunelele la cuib “
RUTINE : Igiena, masa de pranz, somnul de dupa-amiaza
VINERI, 24.09.2010
RUTINE : salutul, prezenta, calendarul naturii
INTALNIREA DE DIMINEATA : “ O zi la gradinita
RUTINE : micul dejun
ALA : 1. MODELAJ : Tema la alegere
2. BIBLIOTECA : Ghici ghicitoarea mea
TRANZITII: JOCURI DE MISCARE SI DISTRACTIVE joc distractiv “ In calatorie “
ADE
1. MATEMATICA : JOC DIDACTIC: “Eu al catalea sunt ? “
Copiii vor trebui sa aseze in ordine crescatoare si descrescatoare la panou diverse siruri de cate 5 elemente. Apoi vor numara ordinal crescator si descrescator si vor alege din sir elementul indicat aleator : primul, al treilea, ultimul, al doilea, al patrulea etc.
La final se rezolva o fisa de evaluare .
2. EDUCATIE FIZICA : “ STAFETA CAMPIONILOR “
- Alinierea, salutul
- Tipuri de mers: piticul, uriasul, pe varfuri, pe calcaie , etc
- Tipuri de alergare : usoara, cu pas saltat, cu pas lateral adaugat etc
- Tipuri de exercitii pentru diverse segmente ale corpului :
Cap – privim cerul si pamantul
Maini – avioane
Trunchi – pendulul
Picioare – sari minge, minge stai
Dupa realizarea complexului de exercitii, se va desfasura o stafeta aplicativa: rostogolirea unei mingi pana la un cos, aruncarea ei in cos, tararea pe maini si genunchi pe sub o masuta, saritura peste un scaunel, ocolirea unui obstacol , intoarcerea in alergare la cos, se ia mingea din cos si cu ea in mana se alearga la colegul urmator, caruia I se preda stafeta. Activitatea se incheie cu exercitii linistitoare: NE PLIMBAM PRIN PARC.
ALA 3. JOCURI DE MISCARE IN AER LIBER joc distractiv “ Telefonul fara fir “
RUTINE : Igiena, masa de pranz, somnul de dupa-amiaza
joi, 16 septembrie 2010
EVALUARE INITIALA GRUPA MARE
Etichete:
COPII,
EVALUARE INITIALA,
EVALUATION,
FISE DE COLORAT,
FISE DE LUCRU,
GRADINITA,
GRUPA MARE,
WORKSHEETS
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu