RSS

marți, 17 septembrie 2013

EVALUARE INITIALA GRUPA MIJLOCIE - SAPTAMANA 1 ( recapitulare )

Desi abia am inceput, trebuie totusi sa ne desfasuram activitatea conform tuturor cerintelor. Asadar, primele doua saptamani sunt pentru recapitulare si evaluare initiala.
Astazi, am desfasurat joculete diverse pe centre: constructii, joc de rol, joc de masa.
La activitatile obligatorii, am desfasurat CUNOASTEREA MEDIULUI - CONVORBIRE : " Cum am petrecut vacanta ", dupa care am exersat coloratul in spatiu dat, delimitat si folosirea culorilor specifice.
In incheiere, am facut putina gimnastica si am repetat BATE VANTUL FRUNZELE, CASUTA DIN PADURE, DRAG MI-E JOCUL ROMANESC.
Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Free digital slideshow generated with Smilebox