RSS

sâmbătă, 16 ianuarie 2010

JOCURILE COPIILOR IARNA



Saptamana 11.01. - 15.01. 2010 la grupa am derulat tema : JOCURILE COPIILOR IARNA " . Va prezentam mai jos imagini si descrieri din timpul desfasurarii activitatilor noastre.

LUNI, 11. 01. 2010

la activitatile de dimineata am desfasurat un joc de masa : ALEGE SI IMBRACA FETITA SI BAIATUL , in care copiii trebuiau sa imbrace doua siluete cu imbracaminte specifica anotimpului toamna, reprezentata in jetoane. dupa ce jocul s-a desfasurat in ordine fireasca, a fost complicat prin adaugare de elmente surpriza ; copiii au acoperit ochii, timp in care eu am schimbat imbracamintea corecta cu sandale, palarii, rochite, pantaloni scurti si alte obiecte de imbracaminte specifica altor anotimpuri, iar copiii trebuiau sa sesizeze greselile. O alta grupa de copii au avut o fisa in care trebuiau sa coloreze obiectele de imbracaminte specifice jocurilor iarna.

La obligatorii au avut lectura dupa imagini cu jocurile copiilor iarna si fisa aplicativa iar apoi, la educatia muzicala am invatat cantecul saniuta, pe care l-am atasat la cutia muzicala din stanga.

MARTI, 12. 01. 2010

La alese, au avut STIINTA : COMPLETEAZA CE LIPSESTE OMULUI DE ZAPADA
JOC DE ROL : " BATAIE CU BULGARI "

La activitatile obligatorii am avut EDUCAREA LIMBAJULUI - MEMORIZARE - " OMUL DE ZAPADA " DE ION SEBASTIAN, realizata dupa imagini sugestive

APOI AU AVUT OPTIONAL - DANS MODERN.

MIERCURI, 13. 01. 2010

LA ALESE: BIBLIOTECA: GRAFISME - SANIUTA
CONSTRUCTII : OMUL DE ZAPADA MOBIL

LA OBLIGATORII: EDUCATIE CIVICA: CONVORBIRE: UNDE NE JUCAM IARNA? SI CU O FISA APLICATIVA
EDUCATIE FIZICA: EXERCITII DE IMITARE A SPORTURILOR DE IARNA SI INVARE DE DEPRINDERI MOTRICE : TARAREA PE COATE SI GENUNCHI.

JOI, 14. 01. 2010

ALESE . ARTA : COLORAM IMAGINI CU DIFERITE JOCURI DE IARNA
JOC DE ROL : DE-A SANIUTELE

ADE. ACTIVITATE MATEMATICA. EXERCITII CU MULTIMI ( MAI MULTE, MAI PUTINE , TOT ATATEA ELEMENTE ) SI O FISA DE LUCRU APLICATIVA

VINERI, 15. 01.2010

ALESE: BIBLIOTECA: GHICITORI DESPRE IARNA
STIINTA. LABIRINT. AJUTA SCHIORUL SA TERMINE CURSA

EDUCATIE PLASTICA: PICTURA. " SANIUTA "
LA FINAL AM REALIZAT O MACHETA CU OMULETI DE ZAPADA MODELATI DIN PLASTILINA SI SCHIORI DIN HARTIE, CARTON SI SCOBITORI.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu